mandag 19. mars 2012

Beeergen, her kommer me!!

Har vært litt slapp med blogginga i det siste, fleire grunner egentlig.. Ikkje har eg hatt de mest spennans tinga å blogge om, siden det har gått mest i det valige og jobb.. Og då når eg har jobba har eg heller ikkje orka å sette meg te etter jobb for å skrive nokke vettu.. Men ska prve å ta meg sammen, og kommer nok med ein liten oppdatering når me kommer heim frå turen vår!

Imårå tili 05.00 starter me nemlig opp frå Drangedal, i retning Sandefjord/Torp og videre te Bergen! To netter på hotell, med Ina og Tobias Gleder oss! Og e såklart spente :DD

Hopper i dusjen og går å legger meg!

Må bare gratulere mammaen min med dagen au først..

GRATULERER MED DAGEN VERDENS BESTE MAMMA!! BARE EG BLIR HALVPARTEN SÅ BRA MAMMA SOM DEG! <3 <3




God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))