søndag 4. mars 2012

Vel heime..

...etter ein toppers tur te Oslo i helga!

Me har storkosa oss og blitt varta opp som alltid. Idag va me ein tur på Plantasjoen like bortafor der Mormor og Morfar bur. Va der mykje når eg og søskenbarna mine va små.. Og nå va det veldig koselig å gå rundt der med mine egne små jenter og mine bittesmå søskenbarn ;) Litt forandra va det blitt på de åra sia eg va der sist, men like koselig! De har høner, fisker og fugler, tidligere hadde de au skilpadder i bassenggroper der, men de va vekk nå. Nå har de ein kjempe koselig kafè midt inne på plantasjen, masse gode solskinnsboller, kanelsnurrer, vafler og is! Her va det såklart fullt når me kom, men "Mommo" va som ein hauk og fekk kapra det første og største ledige bordet! Kosa oss med is, vaffel og kaffe!








Når me kom tebake te Ulsrud hadde "Popa" koka pølser te alle sammen! 12 stk satt me rundt bordet te Nonno og Popa.


Mamman min og Mormora mi kake te meg au! :D Kjempe god!! Tuuusen tuusen takk!!



Pappa var au med på tur, men han holdt mest på nedi kjelleren og la tak! Så flink!! Bra blei det:))




Flotte gaver har eg fått au. Ei Norrøna jakke av Mamma og lillebror, og ei flott taklampe eg ønska meg av Mormor og Morfar! Har au klart å kapre et bord som eg gleeeder meg te å få i hus litt utpå våren!! Jentene har au fått flotte gaver! Bursdagsgaver frå Mommo og onkel Rudi va duplo brannbil og safari bil. idt i blinken! :D Av tante, onkel og kusiner fekk de nydelige kjoler og tunikaer! D kjolane ska eg vise imårå! De e sydd av ei venninne av tante Kristine og e råflotte!


Nå e me vel plassert i sofaen heime på Ulvekula! Syns nok helga skulle vært dobbelt så lang, minst!! Men me har ei fin veke i vente au :)


Håper helga dikkans har vært fin!

1 kommentar:

  1. Å ja vi har jammen hatt ei fin, fin hælj...vil takke for at dere tok turen og mange takk til den beste svigersønnen, som har lagt tak på kjøkkenet i kjelleren... Skal bli så godt å få eget kjøkken å kokkelere i igjen:-) Men mest av alt vil vi savne de små prinsessene våre... Alltid like herlige:-) En liten bursdagsfeiring for "storegull" med 25 års dagen til tirsdag... Bare 1 år og 2 mnd til Cruise også nå...hehe Klemmer fra mamma og lillebror:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))