torsdag 1. mars 2012

CRUISE!!

Om ei lita veke har eg bursdag.. ja fyller faktisk 25! Ikkje nokke meir rundt enn at det e halvveis te 50. Men for mange e det liksom blitt et "rundt tall", og mange steller istand store fester! Her har me ingen planer om den store festen, men som Bestemor alltid gjør, steller ho istand goood medda og kanskje te og med litt kake på selve dagen! Det holder i hauger!!

Men mammaen min, ho har virkelig slått på stortromma i år! Bursdagsgava har eg allerede fått,  ho bestilte nemlig ein tur med cruiseskipet, Norwegian Epic, te meg og familien! Turen går då ikkje før 5.mai... 2013!!! Men for ei gave da!! :D Nå har nedtellinga begynt allerede, gleder oss masse masse!




Turen går over 4 dager og 3 netter. Starter i Barcelona, Spania og ender i Roma, Italia. Flybilletter e ikkje bestilt ennå, me har jo goood tid te det ;) Kan hende me legger inn nokka dager i Barcelona føre, eller et par dager i Roma etter.. Kanskje me tar nokka dager begge plasser au ;) Nå e det bare å begynne å spare! Detta blir kjempe moro!!

Me reiser sammen med Mamma og lillebror Rudi, Mammas venninne Lena (som me va mykje på ferier med når eg va lita au), og hennes søte datter Lone som e på alder med Rudi! Så de store ungane for nok å styre med som barnevakter for de små jentene mine ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))