lørdag 25. februar 2012

POMP de LUX

Selve web shoppen te Pump de Lux åper ikkje før om tri dager. Men som mange andre har eg blitt invitert te "pomp de lux homeshopping". Det e ei venninne av meg som har arrangert ein sånn event sammen med to andre jenter i et lokale her i Drangedal. Då kommer ein av pom de lux` konsulenter og viser fram ein del/heile kolleksjonen og man kan titte, kjenne og tømme lommeboka ;) hihi.. Ikkje det at kleene e så dyre, for det e de ikkje, men det e jo så utrolig masse fint! Og når en ska ha dobbelt opp av alt au då så.. :)


Både gutte og jente klær!

Detta e vel andre året te Pomp de lux i norge, så det e fremdeles ganske nytt, men har blitt veldig populært! Du får kvalitetsklær te barna som gjer rom for leik og utfoldelse, samtidig som de ser flotte ut! Te ein overkommelig pris! :) Løp og kjøp! hehe..

Siden home eventen her i drangedal e idag og eg ligger sjuk heime blei det ingen shopping på meg idag.. Eeh, der laug eg au, har nemlig vært inne å kikka på katalogen deiers, og sendt bestillinga på sms te venninna mi! Så klær ska det bli ;) hehe. Forløpig kun litt basic plagg, men e nok fare for at det blir litt meir shopping utover våren/sommeren. :)






Bildene e lånt frå pomp de lux sine heimesider. På pompdelux.no

Me har au nokke kleer frå høst/vinter kolleksjonen, de kan du se på innlegget om jentenes 2 årsdag blandt anna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))