onsdag 22. februar 2012

Lappe-teppe te dukkene



For ei god beite sia rødda eg i skuffane mine, der fant eg kjoler og bluser eg sjeldent eller aldri har bruka.. Kikk godt på de, tenkte på de gangene eg hadde bruka de, om eg kom te å bruke de igjen.. Nei! Har eg ikkje bruka de på 3 år, då e vel sannsynligheten liten for at eg kommer te å ta det på meg igjen.. Eg spretta opp sømmane, strauk stoffbitene og kløpte opp ein liten bunke lapper i ca samme størrelse.. Nokka runder på symaskina, og vips, så va det blitt ei lita dyne te dukka te ei av snuppene! Nå venter eg på å få "ånden" så eg kan få tråkla sammen ett te, og kanskje puter au.. :)

Jentene e veldig ivrige i leiken med babyer om dagen, mater, bytter bleie, og vugger de i søvn mens de synger "so-ro, lille mann..". De har brått blitt veldig store og flinke jenter! Og eg blir bare stoltere og stoltere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))