torsdag 8. mars 2012

Fridag = vaskedag?

Idag e andre og siste fridagen min denna veka, hadde fri om tirsdagen au, men då hadde eg jo bursdag, så då måtte husarbeidet få vente litt :P Men idag har eg ikkje bursdag, så då skulle eg vel kanskje fått nokke gjort idag da.. I og med at eg jobber imårå kveld og heile laurdagen på Midt-i-Mellom og søndagen i heimesjukepleien e jo detta siste dagen med fi denna veka :(

Fekk ein sms av ei venninne om me hadde planer idag, og det hadde me egentlig, husarbeid, men det blei veeldig lite fristans når me fekk DET tilbudet om å være med de på ein liten tur nedover te Stranna (sentrum her i Drangedal, kall det byen om du vil ;) Det husarbeidet forsvinner vel ikkje akkurat, og dessuten må eg jo bare ta det ein gang te om så kort tid, at om eg venter nokka dager ekstra med å ta det, så blir det jo faktisk nokka dager ekstra te eg må ta det igjen neste gang??

Hvertfall så tok me oss ein tur nedover med Maria og Thea, på kafè te og med! Kjempe koselig:)

Nei, nå ska eg ta meg sammen, og istan for å sitte med dataen nå som snuppene har lagt seg for kvilen sin, så ska eg ta meg selv i nakken, fylle vaskebøtta, fare over gulvene føre eg bjønner på meddan.. kanskje eg skulle forta med ned på vaskerommet å slengt litt i vaskemaskina au.. bjønner å bli temmelig tomt i klesskåpet nå :) 
Men då får det være nok for denna veka au altså! :)


Snuppene på den lille "leikeplassen" utafor Coop Prix.
Hesten og pandaen stod vel der når eg va på den alderen au :)


Ha ein fiiin dag :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))