torsdag 23. februar 2012

Efferve - fransk lemonade


Efferve e ein brus uten tilsetningsstoffer, "All natural". De fine fargene og glassflaska gjer den et litt eksklusivt utseende. Og den e jo au litt eksklusiv da! Sida me selger denna i butikken eg jobber i, og kundene lurer på om den e så god som den ser ut, så tenkte eg at nå måtte eg få kjøpt meg ei og smaka sjøl. Den finnas i fleire smaker, men nå valgte eg "eple". Den va litt sur, men veeldig god!!
Det e vel ikkje akkurat denna en kjøper inn te helga for at familien ska sitte å "bælme" i seg (koster tross alt nesten 70 kr for 750 ml), men om en e ute etter å ha nokke godt å drikke innte maten når en hr gjester, eller om det e ein spesiell anledning vil eg anbefale ein av dissa! Eg ville for eksempel mykje heller kjøpt denna brusen/lemonaden, enn ein alkoholfri vin!
Går du inn på heimesida te "Efferve" finner du faktisk oppskrifter te drinker der de bruker denna brusen au! Det ska eg jammen prøve ut ein gang.. te sommern kanskje?? ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))