søndag 22. januar 2012

Søndag

Då va jobbehelga over for denna gang, og under ein time te ny veke! Det e heilt grett, ettersom helgene e de nye vekene mine og omvendt, e det heilt grett med både mandag, tirsdag, fredag og søndag.. Jobber i helgene, og stort sett fri med super-jentene i vekene.. :) Har vært litt treg te å komme oss ut i det siste, så imårå MÅ me ut ein tur i snøen som har lava ned de siste dagene.. kanskje me kan "pusse opp" snømannen vår som krympa sammen her.. :) Og prøve julegavene snuppene bare ikkje kunne gå ifrå, og som ingen andre fekk røre ved..



Ettermiddagen idag har gått te leik og kos. Lese bok e veldig spennans for tida, favoritt bok har de au, så den spørs det om me faktisk må kjøpe to av.. e jo KRIG hver gang ei av de finner "Peta boka".


"Karsten og Petra" bøkane husker eg jo frå eg sjøl va lita jente, de e jo så sjarmerans og koselige. den kan me lese 13 ganger iløpet av ein dag.. mens de 30 andre bøkane jentene har fått gjennom diverse bokklubber bare blir bladd gjennom og slengt under sofaen..

Blei ingnen middagslur på jentene idag heller, så då va det tidli kvelden for dem.. Flaks for meg som endelig har klart å rote fram symaskina mi igjen.. fekk jammen tråkla sammen et par kjoler au. De får eg vise fram imårå, for må jo nesten tre dei på dei to tøttene av modeller eg har her heime :)


Blir heilt gåen etter dissa dagvaktene, så nå slukker me lysene her i huset :)  God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))