lørdag 28. januar 2012

Jobbehelg og kino

Då va det helg, og jobb.. igjen.. Kan ikkje hugse når eg hadde heilt fri ei helg.. Meen, e jobb det blir penger av da ;) Og når en trivas på jobb så e det heilt grett å tjene penger :)

Te jul fekk eg og "husfar" gavekort på kinobilletter av pappa og min "bonusmamma" (stemor høtes ikkje like koselig ut:) Sia eg jobba dagen idag og har kvelden imårå fant me ut at me skulle bruke gavekortet ikveld, om me fekk barnevakt. Og det gjorde me jammen, Snille svigermor stilte opp igjen, så "husmor" og "husfar" fekk seg ein luftetur, kino og kebab ;)

Me såg filmen, "The Descendants", med George Clooney og Shailene Woodley (speller i serien "hemmelig tenåringsliv). Ein drama/kommedie. Ikkje akkurat "husfars" favoritt, men han klarte seg då gjennom den uten å søvne for mange ganger. Og eg syns den va, ikkje veldig bra, men bra :) Kunne absolutt sett den igjen.











Filmen fekk terningkast 5 av Vg, Aftenposten og publikun,  4 av Dagbladet. Så heilt gæern e den ikkje! Dessuten gjør det ingenting å se på George Clooney i nesten 2 timer..


Etter filmen var me å åt kebab på "Campino" i Skien. Kjempe godt, supert tips Ina Moland! :)

Nå ska ho mor lade opp te ein aktiv dag med herlighetene som akkurat nå bare ligger å ser søte og fredfulle ut , føre det e kveldsvakt i heimesjukepleien :)

Ha ein fortsatt fiiin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom! Og tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger :))